What´s a guy gotta do to get a girl in this town

Usch vad jag inte gillar allt just nu. Hemma från skolan idag med, har hur mycket som helst att göra! Fattar inte hur dom kan tro att det finns en chans att man hinner med allt! Hade fem eller sex saker till idag, det är ganska omöjligt! Ska ta igen det hemma, förstås. Ska till umo om en stund, sen blir det hem och sätta sig med alla jävla grejor som ska vara klara. Åker ju på studentkryssning på söndag så har ju inte hela helgen på mig! Men men, älsklingen slutar ju inte förrän fem så har hela dagen på mig :)

Det som ska göras idag är alltså ;

[x] Naturkunskapsarbetet om Bilen i miljön
[x] Naturkunskapsarbetet om alla vetenskapsnissar.
[x] Bokrecension i Människor i behov av särskilt stöd.
[x] Filmkunskapen (om empaan har tid :Å )

Låter inte så farligt, jag vet. Men det är fanimej massor!
Ska slänga i mig nägot att äta nu, innan empaan kommer hit och följer med till umo.
Skriver med sen!


Och Malin, ge inte upp! Kämpa på bruden! :) <3







Jag och empaan på klassfesten på valborg! <3




/ BeccaaaaaaaaaN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0