MeckaMicka - puss

Sitter med datorn i knäet och lyssnar till en James Bond film som älsklingen kikar på. Har just rättat till mitt naturkunskapsarbete. Blev ju klar igår, men fick idag höra att jag var tvungen att skriva om växthuseffekten också, så det har jag gjort nu. Fick också filmkunskapen av empaan förut, hon hade gjort sin del på det. Så jag ska försöka slänga ihop resten så vi får in det imorgon!  

På eftermiddagen idag var jag nere på stan med mamma. Hon köpte sig lite nya kläder att ha på festen hon ska på, på lördag. Jag fick vara smakråd, så nu har jag också något att ha på mig på fredag, haha!

Senare åkte jag och hjärtat ut till Emma i forssjö för att fira att hon fyller 20 idag! Där bjöds det på tårta och fika. Dock fick hon ingen present, den får hon i början på nästa vecka när studiebidraget kommit! =)

ska fortsätta plugga nu, usch! 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0