MeckaMicka - Man ska ha ork, tid och lust!

Sitter i skolan, har precis haft religion. Börjar inte nästa lektion förrän fem i halv tre, och slutar kvart i fyra. Kul! Känns som dagen aldrig ska ta slut. Fick frågorna till provet idag, så ska göra dom och sen göra provet på fredag. Fick också papper så jag kan göra den där jävla rapporten om diskussionsfrågorna som jag missat när jag var sjuk. Så nu har jag bara två uppgifter till och jag har ju inget att göra innan menar jag!
Blir väl att plugga hela dagen idag med antar jag, om jag ska ha någon chans att göra klart allt i tid!
Emma fyller ju 20 idag så om bby går med på det så ska vi ta oss ut dit en sväng sen och fira lite.


Jag är så trött på att sättas åt sidan,
jag duger ibland. Anar du hur jävla mycket det sårar mig?
Är så trött på det här. Vad ska jag göra?
Varför gör du såhär?
<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, hoppas att ni kan komma :)

Finns alltid här för dig gumms <3

2010-05-26 @ 14:47:43
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: Anonym

LOL

2010-05-26 @ 20:23:53
Postat av: isa

vem är dum mot dig? :(

2010-05-26 @ 21:37:01
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0