MeckaMicka - ett helt annat liv

Sitter i skolan, slutar om typ en kvart. Ingen lång dag idag inte! Hade sovmorgon till tolv, och slutar två. Känns rätt ovärt egentligen!
Igår eftermiddag kom vi hem från High chaparral. Har varit helt underbart där nere. Tobias har ju berättat massor innan om hur det är där nere och massor, och jag hade förberett mig på att det skulle bli stenjobbigt. Men nejdå! Jag träffade hur mycket skönt folk som helst, man kände sig inte direkt ovälkommen!
Vi kom ner på onsdagskvällen, vid typ halv tio. Fanns inte så mkt att göra då, mer än att åka ner till husvagnen eftersom HC stänger sex. Så vi satt i förtältet och drack och umgicks med resten av den stora familjen som var där. Sköna människor, alltså!

På torsdagen åkte vi in till området, jag skaffade medlemskap - 500 spänn! -, och Tobias visade mig runt på området och presenterade mig för typ alla han kände därinne, dvs i princip all personal!
Kolla på den dagliga showen klockan ett skulle vi göra, men då vi fick åka tillbaka till husvagnen och hämta min jacka så missaade vi början och såg bara slutet. Klockan fem skulle vi göra ett nytt försök att se showen, men missade även då början haha!
Vi åkte hem vid halv sex iaf, och då var det grillning som gällde med grannarna! Sen åts det kräftor och krabba och jag vet inte vad. Myys.

På fredagen promenerade vi in till området, sex kilometer! Blev en hel del drickande under dagen, och det resulterade i en ganska så onykter pojkvän!
Skulle gå hem, men blev hämtade av Johnny efter halva vägen. Tack!
Drickandet fortsatte hemma efter maten, och på kvällen åkte vi med Jenny, Johanna, Kickan, Göran, Jack och Lizzy in till Saloon! Där var det drag vill jag lova! Haha. Jättetrevligt var det! Tills älsk blev lite för full, och Jack höll på att hamna i bråk, utan någon som helst anledning! Så vi åkte hem vid tolv.
Satte oss i Kickan och Görans förtält, hos Johnny och Inga-britt, och satt där ett tag. Men vi var så extremt trötta så vi gick in och la oss vid typ kvart i ett.

Vakna vid nio på lördagen, och vi begav oss in till området på förmiddagen! Samma visa upprepades; träffa folk, dricka och äta, haha! Låter stentråkigt, jag vet, men var askul! Men blev ganska lugn dag, eftersom vi alla skulle upp och åka hem på söndagen.

Söndag och dags för hemfärd. Usch, ingen av oss ville väl åka kan jag tänka mig. Vi åkte in till området vid halv tolv, skulle säga hejdå till alla där. Sen tänkte vi se showen klockan ett och sen åka, men det var så dåligt väder! Så vi tog en glass, åkte hem och hämtade grejorna, sen åkte vi vid kvart i ett.
Var hemma mellan halv fem och fem någon gång. Tog det lugnt och slockna tidigt. Skönt!

Slutar nu. Hejpa!

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0