Convoy!

Nu sitter jag här igen, fast jag har hur mycket som helst att göra! Jag vill verkligen bli klar med alla arbeten, men jag finner ingen lust! Älskling kommer hem om typ två timmar, så jag skulle faktiskt hinna klart bilen i miljön om jag bara lägger manken till. Så det ska jag faktiskt göra!
Om en stund kommer emma hit också. Vi ska bytlåna väska, haha. Hon får låna min normalstora rullväska (som såklart är på tok för liten för mig!) och jag får låna hennes supersize, haha! Men vafan jag ska ju ha ner högtalare och grejor med så det går åt :)
Var på umo förut, och det var negativt! :/ Blev besviken idag med, konstigt nog.
Nej jag ska sluta slänga ur mig en massa klagomål, haha.
Ikväll blir det förhoppningsvis en sväng på stan och träffa isa, ewis, empaan och alla andra som är på Safiren och kikar på Maskinen och roar sig!

Ska slita arslet ur vagnen nu och skriva lite miljöarbete vaaaa!

Pussssss!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, supersize vad roligt du är xD nog för att väskan är stor men supersize!? haha ja vetefan xD

skönt att de vad negativt :) <3

2010-05-07 @ 20:36:07
URL: http://tjy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför blev du besviken att det var negativt? Vill du ha barn? :)

2010-05-09 @ 19:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0