Time goes by, every day.

Har du städat någonting idag? nja, rensat en hel del!

Vad åt ni till middag idag? Haha, käkade pizza!

Vad ska du göra i helgen? Umgås med valdermarsviksborna och plugga -,-

Vad är den godaste dryck du vet? cola.

Vem drömde du senast någon romantisk dröm om? Det vet inte du ;)

Morgonpigg eller kvällspigg? Oftast kvällspigg, men även morgonpigg ibland!

Vilken är din favoritmaträtt? pizza eller tacos!

Sommar eller vinter? sommar, självklart!

Gillar du att vara ensam? ibland, ja.

Vad tycker du om tandläkaren? Läskiiiig! :O

Hur ofta och hur länge sitter du vid datorn? väldigt ofta, väldigt länge.

I vilka länder har du/ni varit i? Norge, Finland.

Hur du några syskon? två

Har du något sommarhus/vinterhus? nej,

Hemma kväll eller utekväll? nuförtiden blir det mest utekvällar, haha.

Vilken tv serie kan du INTE missa ett enda avsnitt av? Kollar sällan på tv, men andra avenyn tror jag!

Favorit färg? Svart, röd, vit, rosa och blått, tror jag.

Hur många är ni i familjen? Fyra som bor här, och så pappa i nrkp, och syster i fjällskäfte.

Vad ser du fram emot? studentkryssningen och kommande vecka.

Vad är det mest romantiska du varit med om? 31 Januari 2008 - 4 november 2008

Vad har du för parfym? Vettifan vad den heter :D

Vilken pryl i ditt hem skulle du inte kunna vara utan? datorn och telen!

Trivs du i skolan? mja det gör jag väl.

Om du fick välja vilket yrke som helst, vad skulle du vilja vara då? Barnskötare, eller bartender.

Har du husdjur? Inte längre, tyvärr :(

Vad gör du helst en lördag kväll? Ligger hemme framför datorn eller umgås med mina vänner!

Vad skulle du göra om du vann en massa pengar? shoppa,shoppa,shoppa! Och skänka lite till far min<3

Festar du mycket? Lite för mkt, kanske.

Gillar du åska och blixtrar? Mjaa, ibland.

Dricker du kaffe? i såfall vilken sort är favoriten? Inte favoritdrycken, direkt! Men inte så kräsen på märken!

Är du kär? Kär är väl kanske fel ord, men förtjust är jag definitivt.

Hur ofta pratar du med din mamma? varje dag!

Har du blivit utsatt för något brott? mjo.

Vilket är det mest omtyckta plagget i garderoben just nu? Det är nog min nya stickade tröja, tror jag.

Hur ser dina naglar ut? Fake ;)

Vad är det äckligaste du vet? ormar, spindlar och småkryp!

Har du fobi för sjukhuset? Nej inte fobi, direkt. Men gillar´t inte!

Vad är den äckligaste maten du vet? Oj, mkt!

Vilken färg har du flest kläder i? Svart, tror jag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

Hej! Jag undrar om du skulle vara intresserad av en header till din blogg? :) Kolla isf in min blogg och hör av dig så fixar vi något :)



Kram Rebecca

rebeccainabox.blogg.se

2010-01-06 @ 14:28:23
URL: http://rebeccainabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0