I want you to want me, and I need you to need me!

Ja, nej det blir inte så ofta jag siter ner och slänger in ett inlägg här inte! Men så går det när man spenderar dagarna till att plugga, eller sooova! haha!
Just nu sitter jag iaf i skolan och har världens längsta  ( och tråkigaste! ) håltimme. Från fem i elva  till  fem över  ett. Kul! Kan ju inte påstå att det finns särskilt mycket att göra, direkt! Visst kan man alltid sätta sig ner och plugga lite, men vem har lust att vara aktiv, liksom?! Inte Becca iaf!
Har precis läst en massa bloggar, och en hel drös med inlägg från Empaans blogg! Förstår inte hur hon orkar  sitta och slänga ner tio inlägg på en dag, haha! Den kvinnan alltså, hon är något extra hon!
Funderar på att ta itu med "provet" i psykosocialt och göra klart det, det är ju inte så mycket kvar faktiskt! Vore ju bra om det kunde bli klart  innan praktiken, likaså allt annat jävla  arbete  jag har kvar att göra! Gaaah!
Har hur mycket som helst att göra,  och hur lite tid som helst  (känns dt iaf som)! Men det är väl jag som är laat  och odiciplinerad, som vanligt! haha! Neej jag ska inte sitta här och klaga, det känns onödigt! Ska lata mig lite till, sen ska jag nog fan göra klart det där "provet"! Så har jag iaf det ur världen sen!

Ska jobba idag också, och det suger ju lite hårt! Har verkligen ingen lust nuförtiden. Det är asmycket att göra där uppe nu, jätteskitigt på golvet så det måste skuras varje vecka, och det är inte det lättaste jobbet ska ni veta! Fiifan vad jobbigt det är. Det är ingen liten lokal, så det är en del att skura. Och eftersom gångarna är blockerade med lådoooor, så kommer man inte fram med maskinen heller ( och den är förresten läskig! ), så det får ju bli med moppen, och det gillar inte min rygg! :( Men får hjälp av mamma idag, som tur är! Hon tycker ju maskinen är skitrolig ( av någon konstig anledning :S ), så det blir hennes uppgift idag! Tänkte hon kunde springa runt med den, så kan jag ta mitt "vanliga" område, med min mopp! haha!

Nej nu ska jag inte sitta här och klaga, haha.


9 dagar, brudaaar! :D :*


Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0