Förändring ska vara bra har jag hört!

Det är väldigt dåligt med uppdatering här känner jag. Har inte riktigt lusten att sitta och skriva hela tiden, haha.
Jag kände för lite förändring, som ni ser! Blir så tråkigt att ha likadant hela tiden juue! Har inte fått till det riktigt än, men jag orka inte sitta och hålla på, har ju fixat empaans också! (Y)
Har varit hemma och sjuk från skolan sen i onsdags. Eller jag var där i onsdags men mådde skit. Så idag var första gången jag var utanför dörren sen i onsdags eftermiddag. Jävlar vad jag älskade det! Var in till stan med Victor och lämnade tillbaka filmerna och köpte godiiis. Mumms!
Sen när vi kom hem så packade jag ner alla skivor och filmer i en kartong, så nu är det ännu mer tomt på mitt rum xD
Ska ta ner allt från databordet och packa ner någon dag också, när jag har ork! Har så mycket jag borde göra istället för att sitta här, men jag orkar verkligen inte! Jag har till exempel hur mycket som helst att plugga. Men vem har lust att sitta en hel dag med det liksom? Inte jag iallafall!
Neeeeh ni, nu ska jag ta något att knapra på, vara lite social på msn och sen sova tror jag!
Gonatt.

Puss va.

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0