FanFanFan, det skulle varit du!

Sitter i viken hemma hos J, och väntar på att han själv ska komma hem. Känns ju lagom kul! Han hade tydligen bestämt sig för att lämna mig här och dra på hockey i nyköping med strand. Schysst liksom! Jag har aldrig förr varit här utan mari, och så lämnar han mig bara helt ensam med hans föräldrar. Inte för att jag har ngt emot dom, absolut inte. Men själva principen. Så jag ska va riktigt grinig när han kommer hem!

Åkte hit i tisdags och har varit här sen dess. Har haft ont i huvudet i fyra dagar, inte varit utanför dörren. Bara legat framför tvn typ. Kanske därav huvudvärken, vem vet. Mari, Kristoffer, Natalie och lillan var iaf här förut idag. Trevligt sällskap och god mat ( tacooooos ) blev det.

Varför kan inte vissa människor bara acceptera besluten som en annan människa tar? Varför ska man hålla på och försöka pressa och tvinga folk till att känna si och göra så osv? Jag börjar bli rätt trött på det. Och att du dessutom ska terra mig, och försöka få Mig att ändra Honom, det gör ju inte saken bättre! Skärp dig! Du raggar ju runt, så vrf bry dig om vad han gör? Skit i honom och sköt dig själv förfan kvinna!

Likaså med wannabes. Trött på´na! Skaffa dig ett eget liv och sluta kopiera andras! Fattaruinte att det är jävligt irriterande?

Ja jag vet nu blev det en jädra massa klaganden ^^ Men, så är det ibland och då måste det få vara så! :)

Nu ska jag slänga mig i sängen med min älskade chipspåse och ett kärt glas cola och kika på en bra film i väntan på att karln kommer hem med ursäkter ;)

Pusss va.

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer
Postat av: G-sus!

I miss u!

2010-01-09 @ 16:52:04
Postat av: jonte

du va ju inte så jätte sur iaf ;)<3

2010-01-10 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0