Det kanske tar en evighet, innan jag förstår min ensamhet. För ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.

Tänkte slänga in några nattliga rader innan jag intar sängen!
Har precis packat klart, och det blev massor såklart :( Slutar ju inte skolan förrän halv fyra imorn, så hinner inte hem och greja med allt, så ska göra mig iordning i stan. Därav all packning!
Måste ju ta med mig grejorna med, och dom får inte förvaras i skolan, så empaan kommer och hämtar mig på stan, och så får jag ha det i bilen :) Kvällen säger Partyy! Det blir med Empaan, som alltid såklart :) Festa utan henne, ja då är det fanimej ingen fest! Empaan is party!
Hade tänkt plugga idag men har inte gjort ett piss, som vanligt. Får ta det på lördag eller något. En annan dag :)

Igår sov jag iaf hos Empaan. Åkte in till stan tio i åtta, blev hämtad av henne på stan. Åkte mot knäcktbacken och vände, och åkte till specce och köpte chips och cooola. Sen hem och nörda data, för hennes del, haha. Jag själv var faktiskt duktig och pluggade lite granna under tiden. Bra jobbat Beccis! Sen kika vi på Andra avenyn, som var grymt bra. Ett ganska hemskt avsnitt dock! Herregud, hur går det för Liv egentligen?! :O Kan inte bärga mig till nästa avsnitt! Klockan blev natt och det var dags att sova, haha. Och vilken skön sovmorgon det blev för mig i morse! Gick inte upp förrän typ tio över sju, och det var sjukt skönt! Inte varje dag man får sova så länge inte! Eller snarare, aldrig!

Neh jag ska nog joina min ensamma, kalla säng nu. Den ropar på mig (:
Imorgon bitti är det idrott med bby som gäller, då ska vi köra järnet på löpbandet!
God natt!



BeccaN /.


<3

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig :( <3

2010-01-22 @ 18:32:34
URL: http://tjy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0