Dance your ass off, dude! (Y)

Igår var det utgång på Harrys som gällde! Åkte in till stan i största hast för att bli hämtad på station av emppan, åkte hem till henne och gjorde mig klar, sen fick vi skjuts av victor bort till johan, där förfesten skulle hållas. Hällde i mig mina cider lite för fort, haha. Sen fick vi skjuts av victor ner på stan, då vi inte orkade gå! Dansade ärslet av oss på Harrys, så sjukt kul det var! Slutade vid två, och då gick vi också ut, fan vad skönt det var att få luft! Var så äckligt varmt! Gick med två karlar en bit, dom ville ha med oss på efterfest men nejtack! Jag ringde victor i sista stund och tjatade som fan på honom att han skulle köra hem mig, trots att han sagt att han inte kunde det. Men vafan, jag ville verkligen inte vara kvar där ( och inte empaan heller, haha! ) så det kändes behövligt! Och han var så snäll och ställde upp. Tusen tack Victor, du är en ängel verkligen! Var hemma vid tre, och somna vid halv fem, fem. Lagom trött jag var idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0