What have I done to fall so hard, for you?

Sista dagen på lovet imorgon, i princip. Sen helgen kvar bara, sen tillbaka till praktiken i fem veckor. Usch, jag vill inte! Känns inte direkt som att jag har gjort något vettigt på lovet. Flyttade ju förra helgen, men det är väl det enda! Känns som jag sovit bort varenda dag, uuuusch! Sitter uppe hela nätterna, som nu, och sover till typ ett, två eller t.o.m. tre på dagarna! Det är inge kul! =/
Idag gick jag inte upp förrän vid fyra. Visserligen var jag ute igår och mådde inte så bra dom gånger jag vakna, haha. Men ändå, var inte klar förrän klockan sex! Blev då hämtad av Empaan, och tog en tur till Lager 157. Där inhandlade jag

[x] Två långa baslinnen, ett vitt och ett svart.
[x] En lång tunnare tjocktröja.
[x] Två par svarta leggings.
[x] En kjol att ha till kortare tröjor och strumpbyxor.
[x] Ett par ljusgråa jeansleggings.
[x] Ett par mörka jeansleggings med slitningar, typ.

Blev lika fattig som vanligt när jag och empaan åker iväg, haha! Nej, det gick faktiskt inte på så mkt (: Skönt det! Blev till och med pengar kvar, hahaha!
Var hemma vid åtta, sprang upp till mig och fixa lite grejor. Sen åkte vi till stan, där jag mötte upp Jocke på donkan. Jag var så utsvulten så jag fick i mig en hel Qp Cheese meny! xD Usch, jag gillar inte ens McDonalds!
När jag tryckt i mig den där så tog vi Toyotan hem till mig. Vart ett jävla liv om vem som skulle koppla in dvdn, haha. Men det slutade med att det blev han iaf! =D Drog på Smala Sussie eftersom han tydligen inte sett den! Haha, det var roligt. Filmen tog slut, och jag var rätt trött xD Låg i sängen och bråka om huruvida han skulle åka hem eller inte, haha! Sluta iaf med att han åkte vid typ halv, tjugo i två. Men nu väntar ist ett samtal, haha!
Imorgon är det utgång med empaan som gäller! (Y)
Nej jag kanske ska försöka sova lite! Tänkte försöka ta mig upp innan ett imorgon, haha!
Godnattens.



BeccaaaaaaaaaaaaaaaaaN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0