Tråkigt ger ett antal blogginlägg!

Jag har tråkigt, och jag har inte lyckats stänga av datorn och lägga mig heller! Ligger i sängen med datorn i knäet, kikar på 2 1/2 män, är inte särskilt trött. Ingen att prata med på msn heller! Lika bra att stänga av kanske!
Imorgon bitti kommer Victor hit och väcker mig vid nio. Trevligt!^^ Antingen är jag duktig och går upp då, eller så somnar vi om båda två, haha! Halv fyra tar jag iaf bussen in till stan för att jobba mellan halv fem och halv sju. Suck, jag vill inte! Antagligen kvart över sju bussen hem sen. Om jag inte hittar ngt att göra istan, haha.
Nej usch nu måste jag sova! Annars orkar jag aldrig upp!

Gonaaatt!


Kommentarer
Postat av: Allegang@soclog

Det var helt enkelt så att jag blev lite sugen. =P

2010-02-23 @ 22:57:19
URL: http://Allegang.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0