Så kallt så öronen trillar av ju!

Uuusch, vad kallt det är ute nu! Det känns som öronen ska trilla av när man är ute och går!
Robin åkte hem förut vid tio.. Och så gick jag och mötte Empaan en stund efter det. Vi begav oss till Statoil för att köpa lite godis, haha. Gick vidare därifrån och tog oss en liten tur runt husen, haha. Vi kom fram till att vi är ganska trötta på snön nu, faktiskt. Och varför ska det fortsätta komma en massa? Vi har ju ingen plats för det ändå! Det snöar dagarna i ända, och högarna växer, och vägarna krymper! Snart kommer väl bussarna också ställas in! Nej usch, nu är jag faktiskt trött på vintern. Nu tycker jag att våren kan få komma, och dra med sig en hel del värme och sooool! Så man slipper dra på sig alla dessa kläder, och dra fram vårjackan ist!
Nej usch, nu ska jag tjocka i mig lite mera popcorn och sitta en stund vid Msn. Sen ska jag nog fan krypa ner, dra på en film kanske! Nej justfan, har ju ingen dvd inkopplad! Aja, får bli Tv, haha!

Godnattens!

Beccis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0