Radio nowhere and a photographed clown.

Nu har Beccis varit riktigt duktig faktiskt! Har gjort tolv frågor, av 23 eller 25, kommer inte ihåg haha. Så har bara hälften kvar. Bra jobbat! Resten ska jag göra klart imorgon. Ska ta ett ryck imorgon och plugga som en jude, och fixa lite på rummet. Rensa det sista inför flytten och så. Har säkert en del skitsaker som jag kan slänga ner i kartonger redan nu, så har jag nästan allt gjort sen när vi flyttar, om fjorton dagar.

Igår var jag förresten på besök på min kommande praktikplats, och det verkade ganska bra ändå :) Ska vara på dagis på skogsborg. Börjar på måndag, halv nio. Hoppas det funkar bra!

Nej man kanske skulle ta och sova lite? haha. Klockan är tio i två och jag är faktiskt rätt trött. Och hungrig! Men neh, det får nog vänta till frukosten, haha.

Godnatt!

Pussss.


Kommentarer
Postat av: jonte

Ursäkta :P men vad har rubriken med inlägget att göra?? :P xD

2010-02-04 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0