Partyweekend.

I fredags var det utgång. Emma kom hit, vi förfesta på mitt vin hemma hos mig framför datorn med roliga minnen och bra musik. Victor kom sen och hämtade oss och skjutsade in oss till stan, till krogen. Där mötte vi Sandra, Matte och Empaan =) Picasso hade öppningspremiär för sin nya look, riktigt fräscht! Där spenderades största delen av kvällen, med sjukt mkt dans. Hade fan träningsvärk i lördasgs, haha. Hela kvällen var helt underbar. Ville aldrig den skulle ta slut. Tack!
Vid två skjutsade victor hem mig och emma hem till mig. Då var det godnatt!

Lördagen sov vi länge, emma åkte hem vid två. Sen på kvällen var det utgång igen. Denna gång med hagge, henke och ngra fler. Var väl sådär till en början. Träffade trevliga J iaf, så jag hade ngn att prata med!
Sen lämna hagge mig och stack till statt, så jag mötte upp Empaan på lilla! Tack!
Kvällen slutade iaf relativt bra. Tog nattbussen hem och då var det godnatt!

Söndagen blev det att skruva ner databord och packa och greja ^^ Så nu har jag i princip inget kvar att packa =D 

Bra helg blev det. Tack alla!


Pusshejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0