Kryssning ffs!

ja nu är man hemma från den så länge omtalade kryssningen. Fyfan vad kul det var!
Åkte upp till stockholm kvart över två i torsdags, kom upp typ tjugo över tre, halv fyra. Gick runt lite på stan, och käkade i kungshallen. Sen tog vi tunnelbanan till Värtahamnen, varifrån båten skulle avgå. Kom dit typ halv sex. Fick ju sitta där ett tag då båten gick halv åtta, men skitsamma! Vi kom ombord, hittade hytterna, dumpade grejorna och så direkt ner till tax free för att inhandla kvällens dricka! Sen gjorde vi oss iordning, sen var det fest!
Och såklart så drogs ju hela korridoren till våran hytt, eftersom jag varit så snäll och släpat med ljudet, haha!
Höll igång till halv fem på morgonen eller nåt. Tror klockan var runt fem när jag äntligen kom i säng. Men fick inte sova alltför länge, för kvart över fem blev jag väckt av empaan, som ville ut och gå en sväng och jag skulle med! ^^ Så en sväng ut på däck blev det, i kylan. Brrr! Men blev inte så långvarigt, så jag fick sova sen igen, haha!

Morgonen därpå blev jag väckt, igen. Ramlade in en massa människor, och det var fanimej inge kul! Jag mådde piss, rent ut sagt. haha. Men jag pallrade mig upp!
Dagen blev rätt seg. Men fram emot kvällen, innan vi gick iland, när allting var nerpackat och klart och så, då blev vi partysugna igen! ^^ Så då tog vi faktiskt varsin cider ;D

Kvart över sex gick vi iland. Meningen var att vi skulle åkt med tåget hem kvart över sju. Men så blev det inte! Först var det försenat, senare och senare hela tiden. Sen gick det tydligen inte. Så skulle vi åka med fem över tio tåget hem, men vi rullade inte från stationen förrän straxt efter tolv! Så fem timmar fick vi vänta, kuuul! Halv två var vi hemma i stan, och vi skulle varit hemma halv nio. Yey!
Blev hämtad av Victor, som körde mig hem. Slocknade typ direkt när jag kom hem, haha.

Lördagen bar det av in till stan och till Lilla, det var trevligt! Träffadde mkt kul folk :)
Söndagen sov jag bort, haah! Sov till typ fyra ^^ Så då hände inte mkt!
Och idag har jag varit i skolan, sen en sväng hem till Linda, Glenn och Sara :) Kul!
Neeh nu ska jag äta cheeseballz och dricka cola! (Y) Och försöka göra nåt överseende med hur mkt jag har att göra!

Puss va.

Becciis /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0