Hon kommer med solsken till mig!

Nej av den här dagen verkar det inte bli någon riktig dag! Vaknade tjugo i ett, typ. Skulle ju åkt in till stan och följt med för att fira Maria, men så blev det ju inte. Har bara suttit vid datan hela dagen, haha. Men det får man faktiskt göra på söndagar!
Mamma fyllde som sagt år igår så då var det fest. Emma var också här, och sov kvar. Så idag är vi lite sega. Funderade på att åka in till stan och handla åt mamma, för att ha något att göra, men hon ville tydligen inte ha våran hjälp, haha.
Så jag har fått ett ryck och sagt att vi ska plugga istället! Emma har inte med sig några böcker, men jag har bokstavligt talat hela skåpet hemma, så det ska nog gå att lösa ändå!

Jag är väldigt rastlös känner jag. Rätt uttråkad. Men leendet på läpparna blev bredare när jag kikade ut genom fönstret och såg en klarblå himmel, soooool och massa snö. Det är så underbart!

Nej nu ska jag slita Emma från datorn och börja göra lite nytta. Vad sägs som att skriva en bokrecension eller två? Jo men det låter bra det!

Puuuss.


Beccis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0