Fy fan för snö!

usch vad jag hatar snön just nu! Det har varit sjukt mycket snö ända sen jul, det räcker nu! Visst, det var jättemysigt lver jul och nyår, och jullovet. Men nu räcker det fan! Jag vet att det bara är februari, men ändå. Det går ju knappt att gå ute! Och ännu mindre åka bil, haha. Vettifan hur många jag har sett ute i stan som fastnat! Tycker dom är extremt dåliga på att sköta sitt jobb dom där plognissarna! Dom plogar ju inte direkt där det verkligen behövs. Neej dom tar dom stora vägarna, där snön smälter av sig självt. Dom små vägarna i stan där det bildas meterhöga högar med modd, det skiter dom i! Gaah så störande.

Har precis skrivit en lista på allt jag har att göra i skolan, mindre kuul! Men nu sitter jag iaf och sliter med frågorna i religion, som det blir prov på, nu på fredag. Ska verkligen ta tag i skolan nu och göra klart allt jävla skit. Jaa jag vet att det brukar låta så och sen inte hända någonting. Men nu har jag liksom sista chansen. Går liksom ut till sommarn! Så nu jädrar ska det bli en liten pluggis av Beccis :A
Empaan har lovat att hjälpa mig med rapporten, så hjälper jag henne med montissori och ngt mer, kommer inte ihåg vad det var xD Hon skulle hjälpa mig med religionsfrågorna också, men än så länge klarar jag dom själv! ;)

Nej nu ska jag fortsätta.
Sörja över att jasg måste tacka nej till jobbet.
Fan, det suger.
Ville ha det.
Behövde ha det!

God natt!
Puuuss!

/ Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0