Från Biebo till Flensbo på en dag.

Ja nu är flytten klar. Ojojoj, kämpigt har det varit!
Gick upp klockan nio igår morse, började direkt att riva iordning i mitt rum. Packade ner allting som var kvar, skruvade ner hyllor, och såna grejor. Jag och victor körde typ tre lass mef grejor, och mamma och dom körde resten. Höll på hela dagen gjorde vi! Men tillslut blev vi iaf klara. Tack så jättemkt för hjälpen victor!<3
Efter sista lasset stannade vi kvar här i Flen och möblerade mitt rum och gjorde lite iordning. På kvällen bjöds det på fest hemma hos Marcos. Började väldigt trevligt =) Trevligt folk. Men hans ljud slutade funka, så vi sprang in till hans mamma, som hade fest i lägenheten bredvid, haha. Där var det trevligt folk, träffade bl.a. Pyret! =D Henne har jag inte sett sen jag var typ sex, sju år så det var inte igår! Ska upp dit någon dag :)
Efter mycket strul inatt, fick jag skjuts hem av A. Tack! Kom hem vid tre, somnade typ halv fyra. Och så vaknade jag tjugo över fem i eftermiddags :S Har inte gjort någonting idag. Kollat tv och suttit vid datan.

Imorgon ska jag plocka iordning lite här i rummet, med kläder och skit. Så får vi se vad dagen bjuder på!

Hejpa.

Beccis.

Kommentarer
Postat av: G-sus!

Det va så lite, alltid kul o hjälpa till o flytta!

2010-02-22 @ 12:50:16
URL: http://vicort.blogg.se/
Postat av: Andreas

Kul att möblera och hålla på ju! =) Jag lär få göra det i höst.

2010-02-23 @ 22:25:42
URL: http://www.allegang.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0