Ever since I was eight or nine, I´ve been standing on the shoreline.

Vaknade flera gånger imorse/förmiddags. Men gick upp vid ett. Gjorde inte ett skit. Sen kom Empaan över (: Vi plockade iordning lite i mitt rum, tack för hjälpen!
Så nu har jag fått upp lite filmer och skivor, glas och prydnadssaker.
Nu sitter jag och väntar på mat. Finns inte så mkt att göra egentligen, vill in till stan men vafan ska man göra där?! Robin kommer iaf hit om dryga timmen, och innan det ska jag väl försöka fixa lite till här hemma så det ser någorlunda bra ut. Äta mat ska jag hinna också.
Usch, hatar att sitta inne hela dagarna! Blir rastlös och deprimerad förfan!
Nej nu ropar mamma att det är mat, så ska väl äta lite. Bacon och broccoligratäng, mums!

Later!


Saknar dig. Saknar din famn, din värme. Saknar våran tid, S.<3


Förlåt<3


Beccis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0