Dagen utan slut, lr?

Ja det är ungefär så tisdagar känns nufötiden. Praktiserar från 8:30-15:30, 16:00. Sen mellan 16:30-18:30 är det jobba som gäller. Puh! Skönt att komma hem iaf!
Det är vad som hänt idag, hahaha. Imorgon åker jag in som vanligt, hoppar förhoppningsvis av vid willys, köper cooola och gott till bussresan, och blir förhoppningsvis upplockad av Empaan =) Är ju så att vi ska till Stockholm med klassen imorgon, suck. Är inte hemma förrän halv elva, elva imorgon kväll. Gaaaaaah, jobbigt. Sen upp och jobba hela dagen med små livliga barn på torsdag. Och inte får vi någe kompledigt heller. Kul! OCh skitigt hår har jag, och inte hinner jag tvätta det imorn heller. uuuuuch! Nej nu ska vi vara positiva. Flyttar på lördag ( eller vänta, det var ju inget positivt?! =0  ) och på fredag blir jag bjuden på party. Gratis dricka! (Y)  Får se hur bra jag lyckas komma upp klockan sju på lördag, haha!




Old pic, y´all!



Puss!


Kommentarer
Postat av: Mari

Du ska se att det blir bra att bo i Flen. =o) Själv saknar jag den stan just nu. =o(puss gumman

2010-02-18 @ 16:19:11
URL: http://flerbarnsmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0