Break break your heart

Tisdagen sprang förbi den med, usch! Det var tänkt så att Victor skulle tagit halv nio bussen hit och kommit och väckt mig, så att jag skulle komma upp skapligt, och för att umgås med honom! Men klockan åtta imorse fick jag ett väckande samtal från Victor som säger att han blivit kräksjuk =S. Uusch, stackarn! Så hit kom han inte idag, inte! Istället blev det att jag somnade om ett par gånger, och gick inte upp förrän typ halv två. Typiskt mig! Åt "frukost" vid två, gjorde mig iordning för att sticka in till stan med halv fyra bussen för att sen jobba mellan halv fem och halv sju. Blä! Jag hade verkligen ingen som helst lust att åka in! Men men, har man ett jobb att sköta så har man! Vid tre ringde iaf Empaan och frågade om jag inte ville åka med henne in till stan ist, och självklart ville jag det! Roligare att åka med henne ju! (: 
Kom till jobbet ganska precis till halv. Var klar strax innan halv sju, och bussen gick ju inte förrän kvart över, såklart! Alltid likadant, är det så att jag verkligen måste med kvart över sju bussen, då är jag alltid klar i tid, men är det så att jag har skjuts och inte behöver åka med den, då drar det alltid ut på tiden typ en halvtimme! Även fast jag tycker jag tar det lugnt när jag ska med bussen med, haha. Aja!
När jag var klar hade jag ingenting att göra förrän bussen skulle gå, så jag promenerade ner till resecentrum och det ångrar jag nästan! Fyfaaaan vad kallt! Jag trodde öronen skulle trilla av! Vettifan om det har varit såhär kallt på hela vintern! Usch! Kom ner vid typ tio i, så tog tjugo minuter att gå ungefär. Jag hade ingen lust att sitta ute och vänta på bussen direkt, så jag satte mig inne på tågstation. Och satan vad tågförseningar och inställda tåg det är! Varenda tåg på tavlan var typ en timme sent, minst! Stackars tågresare! Bussen kom iaf till slut, och vad konstigt det var! Jag hade satt mig på bussen och skulle hem, inget konstigt med det liksom. Tills jag såg buss 714 framför oss, då kändes det verkligen att vi flyttat! Usch =(

nej jag ska inte bli så långvarig här kanske. Imorgon vettifan vad som händer. Kanske ska ner till duveholmshallen och bugga lite, vem vet haha! Torsdag skulle jag åkt till Nrkp med Emma, men hon dissar som vanligt eftersom hon lyder bossens order! Hoppas jag kan ta mig dit iaf, har ju stämt träff med pappa!
På fredag blir det förhoppningsvis Eskilstuna & Lager 157 med Empaan! =)
Hon hade hittat mkt bra kläder där till bra priser sa hon, och jag behöver mkt bra kläder till mkt bra priser! (Y) haha.

Godnattens!



Becciis*

Kommentarer
Postat av: Allegang@soclog

Ja. =P Vindruvor är ju som sagt gott. ^^

2010-02-23 @ 23:20:49
URL: http://Allegang.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0