*Hulda* - Snökaos

Det är inte första gången så jag borde inte bli förvånad. Jag träder fram och allt vänder. Kan inte klandra dig, verkligen inte! Men det är världens deja vu. Det som skrämmer mig !
Helgen har bjudit på en hel del festligheter iaf. I fredags var Markus på firmafest, så jag följde med Jonas hem till Fluff, som hade födelsedagsfirande! Grattis! Drog med mig Empan ett tag gjorde jag med, det var trevligt! Blev en ganska rolig kväll ändå. Den slutade lite roligt må jag säga, haha ! 
Gårdagen var som en äkta söndag, trots att det var lördag ! Gjorde inte ett skit på hela dagen. Kollade film och tv hela dagen. Slött, ja !  Blev lite cola och snax hemköpt, så det fick göra oss sällskap när vi kollade på Ice Road Truckers, hehe ! Tydligen populärt i det här hushållet, det programmet haha !
Idag har inte heller hänt mkt. Ska ner och möta Flosen som kommer nu, mysa med henne en liten stund. Hon åker igen vid kvart över fem. Ska förhoppningsvis träffa Jonas och prata, som han själv sa, innan kvällen är här. Resten kan vi bara hoppas på.
Inget intressant att skriva, ha en bra kväll!
/ Huldamystroll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0