*Hulda* - Jag blir knäsvag.

För fjärde gången har jag åter stadgat mig i Flen. BLÄ! Trivs inte alls här. Men jag är dock osäker på om det är för att det är just i Flen, eller om det bara är för att det är hemma ? Jag vet inte riktigt. Antagligen förblir det så !

Har inte hänt så mkt sen jag kom igår. Markus kom hem från jobbet straxt efter halv fem, och vi åkte ganska direkt. Så var väl i Flen vid fem eller nåt. Strax innan åtta kom Emma hit och gjorde mig sällskap över natten. Det var ganska skönt att inte vara ensam. Har liksom haft sällskap nästan dygnet runt i en månad, så dom första nätterna ensam är alltid svåra, haha. Vad dramatiskt det låter!
Sov inte alltför länge idag faktiskt, trots att jag orkade hålla mig vaken till tjugo i ett inatt. Tror inte jag sov så mycket längre än till halv elva, elva. Och för en gångs skull åt jag faktiskt frukost. Tror klockan var tolv, men iaf !
Packade upp alla väskor med alla förbannade kläder idag också. Det är sjukt hur mkt man kommer på att man faktiskt har när man river ut allt sådär. Jag slängde upp allt i sängen, och insåg att herrejävlar, dags för Hulda att göra sig av med lite kläder kanske?! Fick ihop en pappkasse idag som jag inte vet vad jag ska göra av ! Men tror det får gå till Daniela, hon skulle tydligen bli glad, haha! Men nu har jag iaf någorlunda ordning i garderoberna! (Y)
Emma drog med tio över fyra bussen, och sen dess har jag inte gjort särskilt mycket. Kikade på det sista avsnittet av Morden i Sandhamn förut, och tror fan inte jag har sett ett sämre slut på en kortserie ! Vid tio fick jag besök av Christian också, det var inte igår vill jag lova ! Inget långt besök, som vanligt, men trevligt att snacka lite skit iaf !

Imorgon ska jag bege mig upp tidigt vill jag lova. Pratade med Markus förut och han ska ringa och väcka mig redan strax innan sju, haha skoj ! Måste in till stan tidigt, då jag har ett möte halv tolv -,- Måste därför ta bussen klockan tio, och innan dess måste jag hinna tvätta håret också, ser ut som jag har tre kilo smör i det! =D
När mötet är avslutat, vilket jag hoppas det är fort, ska jag ta mig en sväng på stan med Emma, osm tydligen har bestämt sig för att köpa hårfärg till mig och sen färga mitt håår! =D Woho! Äntligen kan jag få vara iaf Lite fin till jul!
Lite senare på eftermiddagen ska jag träffa Eva en sväng, ska bli trevligt! Var ju inte igår menar jag !
Lite ännu senare, ska jag nog ta mig upp till Markus och hämta mina älskade mjukisbyxor som jag idag upptäckte att jag tydligen lämnat kvar där, hah! Och så passar jag på att sno med mig hans tröja, mohaha!
Intressantare än så blev det inte, hejsvejs!

/ Huldamystroll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0