"Jag ska skriva in dig hos AA"

Haha, ja det var en kommentar som min mamma slängde ur sig igår, när hon fick höra att jag skulle festa torsdag, fredag och lördag. Haha, men vafan man måste ju hänga med i svängarna!
Det vankades alltså fest igår också. Började med förfest hemma hos Johan Grihp, och sen blev det krogen. Jag minns dock inte riktigt allt, men så kan det gå ibland när man har kul!

Dagen idag har varit ganska seg. Kom upp vid elva, då jag blev väckt. Sen bar det av ut till Sundby, där jag fick träffa T:s släktingar. *HEMSKT*
Kommande 90 minuter spenderade jag genom att kolla på när han bytte däck på sin bil, haha. Jättekul!
Till kvällen bjöd vi in Empaan på lite tacos, och party.
Ska försöka ta oss ner till krogen om inte alltför länge, tror jag. Och jag ska undvika Lilla så gott det går! (a)
Nej, det ska jag inte. Men ska nog undvika att prata med R. Kan ju gå så att man säger saker man inte ska säga när man är rund under fötterna, haha.

Nej jag kanske ska återgå till festen, folket och min älsk ;) Innan hon somnar! ;D

Pussss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0