1 april

Jag fattar inte var tiden tar vägen! Det är redan första april, och sista dagen på praktiken! Uusch, jag vill inte. Det är så komiskt. Från första början ville jag inte ens gå hit, men sen efter mycket om och men, så vill jag inte sluta ju! Tycker tiden har gått alldeles för fort! =/ Men förhoppningsvis ringer dom på lovet och vill att jag vikar! (Y) Har ju redan fått ihop ett ex antal timmar den här veckan, och några förra veckan.
Torsdag idag, men imorgon är det ledigt så idag känns som fredag. Vet inte riktigt vad det blir ikväll, lutar väl åt att ta en snabb sväng till harrys.
Sitter just nu på rast på praktiken, ska strax gå tillbaka och njuta av den sista tiden.

På lördag vankas det iaf fest hemma hos mig. Mammas arbetskamrat/er kommer över, och så någons dotter som är lika gammal som mig. Och så har jag bjudit hem Tobbe till dess, också. Så det blir skoj!

Skriver mera sen.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0