Partaj med otroligt trevligt folk!

Igår var det party! Väldans trevligt var det. Började hos Stefan, med en massa okända människor. Flera stycken som jag typ aldrig sett förut, som visste vem jag var. haha! Vi satt hemma hos stefan ett tag och hade det trevlig. Blev kareoke också, men jag vägrade sjunga! haha. Var en tjej där med, som var väldans trevlig! Sen gick vi iaf ner på stan. Vandrade runt där ett tag, träffa massa människor. Sen hamna jag och mats ( tror jag? ) på san marino. Letade efter emelie, men hon var inte där. Så vi gick igen, haha. Efter ett tag hamna vi utanför lilla, och jag återfann emelie som varit försvunnen hela kvällen, haha. Finns inte så mkt att säga, vi gick typ runt stan hela natten ^^ Det avslutades iaf på picasso. Tio över ett kom jag på att jag inte hade ngra pengar lösa till bussen, så jag blev tvungen att springa bort till banken och ta ut pengar. Borta vid bussen mötte jag anneli. Trevligt! Så småningom kom hanna med bussen från sköldinge, som förövrigt var ganska överfull och ganska sen. Fick följe av dom hem så jag skulle slippa gå själv. Tack! Var väl hemma strax efter två. Var inte särskilt trött då, faktiskt. Försökte hitta ngt bra på tv, men det var ju bara att glömma. Somnade efter ett tag iaf.
Oxh blev väckt klockan elva i morse, av mamma som ringde från båten för att fråga om jag var vaken. Va fan! Men det var bara att gå upp, haha. Men var väl bra att hon ringde iof, annars hade jag väl sovit till nu.
Vet inte riktigt vad som händer idag. Emma vill ju festa, haha. Och jag har ju hela kvarten kvar så! Haha. Men jag vet inte. Kanske ska ta det lugnt idag ^^ Aja, det märks.
Nu ska jag iaf försöka få i mig ngt att äta innan jag svälter!
Ha det!


Du säger att du läser så jag hoppas du gör det nu med. Vill inte att du ska vara arg, för du har ingen anledning till det! Snälla, skärp dig! Jag trodde faktiskt jag betydde mer än så för dig, men tydligen hade jag sjukt fel.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas att de blir kul ikväll :)



finns<3

2009-09-26 @ 17:30:15
Postat av: ewis

är det mig lr isa du menar? :)

2009-09-28 @ 15:47:05
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0