Nu är det igång på allvar!

Ja, nu har skolan börjat komma igång på allvar, med alla läxor och skit. Det är nu man börjar känna av på riktigt att man varit ledig i två månader. Har hur mycket som helst att göra, tycker jag. Och jag har tänkt i flera dagar, att idag tar jag hem det och pluggar lite och är duktig! Men som vanligt har det inte blivit så. Visst har jag tagit hem böckerna då och då, men dom har inte kommit så långt, om dom ens kommit ur väskan. Men idag tog jag hem naturkunskap, matte b, religion och psykosocialt arbete. Och jag har faktiskt gjort klart frågorna i religion. Dock har jag den sista kvar, men den var så lång så jag tar den på nästa lektion ist, eftersom vi faktiskt inte behvöde lämna in dom eller något. Så nu håller jag på med naturkunskapen. Skriver klart om cellerna. Sen tänkte jag försöka mig på psykosocialt arbetesfrågorna ^^ Dom ska nog inte vara så svåra! Men jag har ju matten också, som jag aldrig någonsin kommer klara av! Jag suger verkligen på matte, så jag förstår inte riktigt egentligen varför jag valde matte. Eller joo, men nej. Och det är inte så kul att be om hjälp när man blir dumförklarad varenda gång.
Jag skulle lämnat in min telefon idag också, men så blev det såklart inte heller. Skulle dragit med mig emelie tänkte jag. Hon hade körskola mellan ett och två, så det skulle ju bli perfekt eftersom vi slutade skolan klockan två. Men sen kunde jag inte få tag på henne. Och jag ville inte gå själv, haha, så jag åkte hem ist. Ska försöka komma upp till elgiganten imorgon istället, för jag lovar er, min telefon håller inte så länge till!
Neej, nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, och se om jag kommer någonvart.
Och så hoppas vi på det bästa till fredag!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0