It doesen´t matter what I do or how I do it. It seems to go wrong anyhow.

Ja, det är fan sant. Det spelar ingen roll vad jag gör eller hur jag gör det. Det tycks alltid bli fel ändå.
Allvarligt talat så tror jag inte att du vet hur jag känner. Jag tror inte du fattar hur det känns att bli så ignorerad. Men det är inte upp till mig. Jag kan inte göra något. Jag önskar bara att du visste hur jag känner, vad jag vill.
Men men. It´s your call, not mine.

Skola var det idag då. Vi var ute och hade våran första projektlektion på skogsborg, och det gick förvånansvärt bra faktiskt. Var riktigt kul. Barnen tyckte det var kul, och personalen tyckte vi var duktiga.
fick tillbaka provet i pedagogiskt ledarskap, det gick inte så bra, haha. Ska göra omprov på måndag. Fick även se resultatet på religionsprovet, och det gick mkt bättre! Kom hem vid halv fem, och har typ bara suttit här sen dess. Jag funderar på att plugga lite, men orkar fan inte. Har lite svårt att koncentera mig just nu.

Torsdag imorgon, sen fredag. Skönt. då trillar pengarna in, och förhoppningsvis blir det fest. Sen på onsdag blir det kryssning!



Jag har sjukt ont i ryggen. Jag är trött. Jag är hungrig. Jag vill att mamma ska komma hem.
Jag orkar inte.



Du är bäst tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0