Hård helg!

Jajjamensan, det har det varit. i fredags var det som sagt fest, som jag skrev om i mitt tidigare inlägg. Men det blev ganska lugnt då, iaf. Igår var jag på´t igen! Emma tog sig hit, för att joina mig in till stan. Tog bussen in tio i tio, och promenerade bort till Stefan. Där fick vi börja med att slänga ut en jävla massa folk. Chockad blev jag när min kusin kom traskande och inte visste vad hon hette. Haha. Efter att vi slängt ut allt folk, var det bara vi tre kvar. Kändes lite dött, och jag tänkte att det här ser lockande ut! Men det blev kul. Gick lite fort, men jävlar vad trevligt det var! Vi dansade och hade oss. Vid kvart över ett begav vi oss ner på stan för att ta halvtvå bussen hem. När vi hade kommit en liten bit förbi ok, var det ett par idioter som satt och rökte längst bak i bussen! Det är ju ganska dumt, tycker man. Men, ah. Finns folk till allt! Kom hem gjorde vi iaf.
Jag tycker det blev en rätt lyckad kväll i alla fall.
Och idag mår man som man förtjänar ^^ Men nästa helg är man på´t igen! ;D Haha.. Förhoppningsvis blir det hos stefan då med, och förhoppningsvis kommer även anna-karin då :D
Nu ska jag nog försöka göra lite nytta, haha. Typ pallra mig upp ur sängen och klä på mig lite kläder kanske. Fast neeeh, nu blir det att kika på män som hatar kvinnor.
Ha det!

Tjaro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0