Förkylningar suger!

Kände att det var dags att slänga ner några rader här igen. Det händer inte så värst mkt nu för tiden, har fullt upp med skolan. Från början hade jag tänkt att jag skulle ta tag i skolan ordentligt det här året. Men ni vet hur det brukar bli med såna tankar. Det går oftast inte som man tänkt sig. Och det gjorde det inte heller denna gång. Hade prov i svenska idag, på upplysningen. Orkade aldrig plugga till det igår, så det gick ju som det gick. Fick totalhelts idag också. Fattar inte att folk går och snackar bakom ryggen och tror att det inte kommer komma fram. Hon är ju för i helvete lärare, hon om någon borde ju veta att det inte är så man gör. Hon blev ju lagom glad när jag tog upp det med henne, konstigt nog. Men snälla, var det nödvändigt att ta så mkt tid, till en sån skitsak? ah, säger då det.
Slutade kvart i fyra idag, tog bussen ner på stan. SKulle knallat upp till elgiganten med stefan och lämnat in min telefon egentligen, men neh. Tack för den dissen, du! Ist gick jag till banken och kolla kontot, blev mött av stefan som följde mig till bussen, och så åkte jag hem halv fem. Kvar över sex kolla jag på klockan sist, sen somna jag, och vakna halv åtta. Var ganska skönt faktiskt! Tog mig en dusch, och nu ligger jag här. Känns skönt att jag inte har ngt jag måste göra juust nu, haha. Har inte så mkt att säga. Blir antagligen fest på fredag :) Och på lördag hänger jag på emma till eskilstuna för en tripp till tuna park. Och med oss tar vi stefan. Det blir kul hoppas jag.
Nu ska jag kolla tv, tror jag.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0