Förbannade rubrik !

Jaha, så var redan onsdagen över, också. Den värsta dagen på hela veckan, schemamässigt. Vi hade prov i religion idag också, det gick ju lagom åt skogen. Försökte ju plugga till det igår, men det gick ju inte så bra. Men vi lär väl få göra omprov på det eller ngt. Nu sitter jag och väntar på att bli trött, ungefär. Jag var hemma vid kvart i tre idag, åt lite mackor. Sen tänkte jag plugga, eftersom jag har en del. Men orkade inte just då. Så jag la mig och kolla lite på tv, sen tog det typ tre minuter sen sov jag. Och vaknade kvart i nio. Kul! Då var jag lagom irriterad, stressad och hungrig! Var tvungen att käka förstås, men orkade inte laga ngn mat, så det fick bli nudlar. Vi fick ju en läxa idag också, eftersom vi slapp sista lektionen. Och den harde jag ju såklart glömt bort totalt. Kom på det vid typ tio, halv elva att jag faktiskt var tvungen att plugga. Så det slet jag med förut, duktiga jag!

Imorgon är det torsdag, och ganska soft dag. Dock har vi "idrott", som är mindre kul. Men annars så. Har pratat lite med nicklas ikväll, för första gången på typ hundra år. Så får se om det blir att träffa honom en sväng imorn, kanske.
På fredag blir det partaj också. Med ems, såklart! Det blir brabrabra!
Om det är ngn som känner att dom behöver en liter vin, så hör av er! xD

Nej man kanske skulle ta och försöka sova lite iaf. Verkar ju inte hända ngt i telen iaf, så.
Gonatt!

/ Becc´s

Kommentarer
Postat av: isa

jag tar gärna vinet, give meeee! :D

2009-09-17 @ 14:26:18
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0