End of pills!

Pissigt väder det har varit idag, då! Var rätt fint i morse när jag åkte till skolan, och en bit in på förmiddagen. Men så vände det och regnade sen hela dagen. Regnar väl fortfarande tror jag. Ibland är det skönt med regn, men det var inte vad jag ville ha idag! Men så blev det. Gick ganska fort i skolan idag ändå. Lektionerna är faktiskt ganska roliga, dom flesta. Så det går fort. Maten i matsalen idag var ju omänskligt äcklig, så det fick ju bli hallen då. Kändes inte bra att trycka i mig en massa fett när det är just det jag ska bli av med. Men jag var ju tvungen att äta nånting, när vi ändå gick till tjugo över tre.
Sista lektionen hade vi skapande verksamhet, och vi har kommit fram till att vi ska göra en teater, suck. Tänkte inte vara med och skådespela först. Men sen tänkte jag, att jag skådespelade ju faktiskt i musikalen i nian, och då stod jag t.o.m. ensam på scenen, inför typ sjuhundra pers, så varför skulle jag inte kunna göra det nu med. Nu är det ju ingen superseriös teater heller, direkt. En parodi på alice i underlandet, som vi ska spela upp för sär, bf1 och bf2. Det ska väl gå. Jag blev ju hattmakare, och han fikar ju tydligen. Så det ska väl inte vara så svårt!
Imorgon är det äntligen fredag också. Men då suger det ju att gå till halv fyra! Framför allt med matten som sista lektion. Jag fattar noll, och får inte direkt ngn hjälp heller. Det är bara emelie som är så snäll och förklarar så tröga jag också förstår hur man ska räkna ut 3<1+4x.  eller ngt ;)
Men eftersom vi läser det på distans så kan man ju faktiskt gå hem klockan två, och läsa lite hemma. Får nog bli så imorgon.
Nej nu vill sängen att jag tar bort datorn och försöker sova. Så jag ska nog satsa på det.
Natti!


Det kommer lösa sig, gumman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0