Dagen före fredag som ger pengar och partaj!

Jajjamensan! Torsdagen är snart förbi den också. Har bara lite småsaker att ta itu med här hemma. Städa lite på rummet t.ex. Det är ganska behövligt må jag säga! Jag fick min lönespecifikation idag också, som jag längtat efter så. Jag jobbade ju bara en dag, så hade inte räknat med så mycket pengar. Max 400, typ. Men det var mer än så som stod på pappret minsann. Hela 698.20 kronor trillar in på mitt konto imorgon! Är det härligt eller är det härligt! Såna härliga papper vill vi ha hem fler gånger.
Imorgon blir det partaj med Ems, trevlans! Först blir det nog förfest hos stefan, och sen drar vi nog till danne.
Det blir kulkul.
Blev ett kort inlägg den här gången. Tror jag ska äta lite mat nu, är så jävlans hungrig!

Puss!

Kommentarer
Postat av: isa

vad kul att du dissar mig o ewis! fy helvete vad dålig stil

2009-09-24 @ 17:57:18
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/
Postat av: becca

inte mitt fel att mamma inte vill att jag är i sköldinge

2009-09-24 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0