Söndag, och tio dagar kvar.

Kom hem från ewis vid halv sju. Igår blev det utgång med henne och thomas :) Sprang mellan Lilla, San marino och Picasso ^^ På San marino träffade vi på ewis ( nuvarande ) och Thomas ( före detta ) lärare ^^ Han var rätt skoj! Hehe. Vi gick vidare till Picasso, jag och ewis, och dansade arslet av oss! ;D Det var så kul! Träffade ngn som ewis visste vem det var. Stockholmkillen kallas han xD Han var lite rolig han. Haha.
På Lilla träffade vi Hagge, som bjöd på en Piggelin :D Den var god! Sån ska jag nog börja dricka, haha. Efter en stund träffade vi Charlie också. Honom fick vi med oss hem till ewis på lite efterfest, som visserligen inte blev av, haha. Så blev lite prat och umgänge ist :) Åt riktigt goda makaroner! haha.
Vid halv fyra gick han hem, och jag somnade väl vid fyra, efter att ha sett ewis flygande attack mot sängen, haha! Det var det roligaste på länge tror jag xD

Vaknade väl vid elva ngn gng i morse, men somnade om ett par gånger, haha. Vaknade sist vid halv ett, höhö. Blev då väckt av en thomas, som snodde mitt täcke den jäveln! ^^ Aja, jag vaknade iaf. Dom gick iväg för att köpa frukost ( ? ) och kom tillbaka med bananpizza! Mumms!
Tog kvart över fem bussen hem, efter att ha träffat stefan en stund. Var skönt att få prata lite face to face. Jag hoppas jag kan finna en lösning på det stora misstag jag gjort. Men det borde jag. Menar, alla gör vi misstag, och ingen är perfekt. Imorn ska vi ses igen, och jag hoppas på att kunna göra min röst ytterligare hörd.





Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?


Nu är det bara tio dagar kvar gumman! Tagga till för faaan! :D <3



Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0