Only two days now!

Dagen började med att jag gick upp kvart över åtta ungefär, för att passa madde medans mari var hos frissan. Fixade frukost och grejade. Hann dock inte göra mig iordning särskilt mkt innan hon kom tillbaka. Då var det bara att sätta sig i bilen och följa med till jeanette och lasse för lite fika :) Kände mig hur skabbig som helst, men hade inget val, haha. Så blev vi kvar där ett tag. Sen åkte vi hem igen, hämtade mina grejor, och så tillbaka. Sen bjöds det på mat, och skoja inte att det var gudomligt gott! :) Vid två åkte jag med jonte och hans föräldrar till norrköping. Åkte till skopunkten, och jag hitta ett par skitsnygga stövlar som jag vill ha! Men dom kosta sjuhundra -,- Så dom fick jag inte med mig hem inte. Sprang in snabbt på media markt också, i jakt på en telefon eller en dator, men hitta inget. suck.
Jag tog iaf halv fem tåget hem, och åkte sen med mamma hem. Har inte gjort så mkt idag. Legat vid datorn, kikat tv. Packat upp, faktiskt ^^ Jag och emelie skrev våran packlista förut också :) Så imorgon ska jag sätta igång med packningen :P
Tjugo över tolv imorgon förmiddag tar jag bussen in till stan för att träffa emelie :) Vi ska springa på stan i jakt på strumpbyxor, mascara, ögonskugga och vad det nu var ^^ Så det hoppas vi på att hitta! Sen tänkte jag försöka ta mig hem till henne också, och prova lite kläder, haha. Sen blir det en sväng hem till stefan :) Har faktiskt saknat honom i helgen. ^^
Men neh, nu ska jag snart sova. Måste gå upp tidigt imorn, ska duscha och greja och fixa innan jag åker till stan. ska kika klart på Roast på Berns, sen blir det nog sova :) 

Pussgonatt!

Nu är det bara två ynka dagar kvar, sen draaaar vi tjejen! :D TAGGA! <3

Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Tittar in och önskar dig en fortsatt skön Tisdag :)

2009-10-27 @ 13:49:59
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: isa

sv: bara den grå klänningen :)

2009-10-27 @ 17:37:46
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0