Moussaka

Äckligaste maten ever var det i matsalen idag, moussaka! Vem äter det? Inte jag iaf, haha. Tänkte ta mig en tur till hallen för att ta en pomme, så man fick i sig lite mat. Men det blev svårt när jag upptäckte att plånboken låg hemma! BLÄ!

Sitter och väntar på att sista lektionen ska börja. Känns rätt onödigt att vara i skolan idag. Känns inte som jag gjort så mkt, haha! Missade ju idrotten imorse också, suck. Men man behöver ju inte ha betyg i simning i idrottskursen vi läser nu iaf, så. Spela roll!

Slutar 14.00,då blir det att ta sig till linda och hämta grejorna som är kvar där. Sen blir det nog halv fyra bussen hem. Vet inte vad jag ska göra ikväll, har ingen aning om vad alla andra ska göra lr ngt! Vill iaf inte sitta hemma hela kvällen, haha! Pratade med jonte igår, och försökte få hit honom i helgen, men han skulle tydligen iväg på söndag, så det funka ju inte :/
Nu börjar jag, så ska kila.

Hejs!

Tolv dagar! Snart där!

Rebecca Jakobsson /.


Kommentarer
Postat av: Mari Johansson

Händer i helgen hos dig då?? =o)

2009-10-16 @ 17:22:14
URL: http://uknejohansson.blogg.se/
Postat av: ewis

jag äter det, skitgott! :)

2009-10-17 @ 15:59:13
URL: http://trasdockaa.blogg.se/
Postat av: Jonte

Mousaka är gott ibland, beroende på vem som har gjort den :) När jag lagar är den god:D

2009-10-17 @ 17:55:59
Postat av: becca

jonte sv: Haha, nej det är äckligt! xD har iof aldrig ätit din, men iaf. skolans är vidrig! :D <3

2009-10-17 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0