Inte alltid perfekt.

Sitter i skolan och har världens håltimme. Kul! Var äcklig mat i matsalen, typ pannkakor gjorda på deg lr ngt! Fick trycka i mig ett par stycken iaf, var ju tvungen att äta!
I morse fick vi beställa studentmössor och allt sånt, också. Kul! Blev inte särskilt billigt, typ 1700. Men vafan. Man tar bara studenten en gång!
Kryssningen ska betalas idag också. Och boka tåg och bla bla bla, så fort som möjligt. Men det är ju så förbannat krångligt! Vill ju ha det smidigaste och billigaste, haha! Ska ringa sj när jag kommer hem, och se. Blir ju tåg och tunnelbana, så ska föröska lösa det så vi kan komma från båten tidigare än halv tio. Blir ju liksom tre timmar att vänta annars :O Kallt!

Slutar 15.20 idag. Suck. Åker ner på stan, försöker träffa stefan en sväng. Tar fem över fyra bussen hem, packar, sen åker jag tillbaka till stan. Ska sova hos linda, så det blir kul! ¨'

Neeeh, mer än så har jag inte att dela med mig av just nu.

Hej!

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0