Imorgooon.

Idag har det hänt en hel del hos mig, faktiskt (: Satte klockan på halv nio, men kom upp tjugo över tio, haha. Duschade och gjorde mig iordning, för att sen ta bussen in till stan tjugo över tolv. Mötte upp Emelie utanför h&m, och så tog vi oss en sväng in där. Vi hittade en varsin ögonskugga och lite armband. Sen trillade vi in på lindex, där vi hittade strumpbyxor. Sen gick vi runt lite på stan, träffade hennes pappa en sväng, och sen promenerade vi hem till henne. Där bjöds det på god mat, och sen var jag tvungen att kila igen, typ. Skulle träffa stefan vid fyra egentligen, men han tog ett tidigare tåg så han var hemma redan vid tre. Så jag promenerade bort till honom. Försökte be honom om lite tips på partymusik till imorn, men det gick inte så bra. Var inte den gladaste stunden i mitt liv, precis.. Åkte iaf hem med kvart över fem bussen, och började med hårfärgningen på en gång. Och jävlar, det var inte det roligaste med mitt långa hår! Men det blev klart, och det blev bra :) Sen tog jag tag i packningen :) Så nu har jag det klart med :) Bara smink och sånt som ska ner imon bitti. Tjugo över tolv går bussen till stan, och klockan ett går tåget! :)
Neeh, nu ska jag prata klart med snyggot i telen, sen sova :O
Ha en riktig bra onsdag och torsdag, för det ska fan jag! :D

Hejdooo! =D


Imorgon åker vi bby, weeeey! :D <3


Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Undrar allt vad det var för snyggo du prata med i telen?? :P hahah<333

2009-10-28 @ 01:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0