Helvetes fucking fan.

Igår var det fest, hos stefan. Fick med mig emelie dit =D Hade riktigt trevligt! Gick ner på stan för att besöka krogen. Sprang mellan lilla, picasso och san marino. På Lilla träffade vi danne, martin, jonas och matte :) Och på picasso träffade vi på jimmy :)
Men kvällen fick sitt tragiska slut. Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig, direkt. Men betyder det att en vänskap måste ta slut? Tydligen, så gör det det. Men det är inte upp till mig. Jag kan bara förkara, och säga att jag är ledsen för det som hände. Resten är upp till dig.

Idag blir det bara att ta det lugnt. Mår inte så prima, haha. Tänkte försöka mig på att plugga lite sen, om jag orkar. Behöver ju det kan jag säga!



Du tror att jag har haft det så lätt hela tiden. Att det bara är du som mått dåligt och haft det jobbigt. Men du har så jävla fel. Så förbannat, jävla fel. Jag har haft sån press på mig, så jag vet inte var ska jag ska ta vägen ibland.
Men jag trodde inte att ett misstag kunde förstöra en hel vänskap. Jag älskar dig som vän, och det kommer jag alltid att göra.
Jag hoppas att du tar ditt förnuft till fånga, och lyssnar.
Puss.


Nu är det bara elva dagar kvar! Tagga till nu tjejen! :DD <3


Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0