Det kanske tar en evighet, innan jag förstår min ensamhet. För ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.

Soft dag idag, fick sluta klockan ett! Skönt som fan. Schemat säger tjugo över tre, men eva var sjuk så vi fick slippa dom två sista lektionerna. Tänkte ta tio över ettbussen hem, men stadsbussen var ju skapligt sen. Så jag sa till chauffören att jag skulle med en buss som gick tolv minuter över ett, och att jag gärna skulle vilja hinna med den. Och jävlar, det blev bussrace genom stan!  Haha! Tog iaf den bussen hem, var hemma typ halv två. Hade emma med mig hem också, för tanken var att stefan skulle komma ^^ Och hnm vågar man ju inte träffa själv ;) Höhö. Men så blev det inte. Jag gjorde iaf lite mat, och sen somna vi en stund, haha. Tog halv fem bussen in till stan igen, mötte mamma, fick pengar, och sprang bort till åhlens för att köpa ny foundation som jag så desperat behövde! Så nu är det fixat också. Sen gick vi bort till stefan, och satt där, haha. Emma tog halv sju bussen hem, och jag kvar över. Skoja inte att det regnade när jag skulle gå! Var dyngsur och iskall när jag kom fram. Men när jag gick av hade det slutat.
Kom hem vid halv åtta, tog en dusch, tänkte plugga lite. Men orkade inte. Gör det imorn. För imorn har jag inte så mkt att göra. Haha. Ska packa inför helgen bara :P
Nej, nu ska jag gå och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen och kika lite Navy CIS innan jag slumrar. Haha.

Natti!

Rebecca Jakobsson /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0