Partyy!

Igår var det party för hela slanten som gällde! Blev hemma hos stefan. Det var jag, hanna, ems, stefan, victor, macke, adde, erika, cizzi och ngra grabbar till :) Blev förfest med sång, haha. Sen drog vi ner på krogen. Har för mig vi började med picasso. haha. Jag, hanna och emelie dansade runt för fulla muggar. Hanna klev åt sidan, och på ngt sätt lyckades jag och emelie trilla omkull på golvet. Och skoja inte att jag vrickade foten! Det gjirde sjukt ont. Hade ont typ en halvtimme, sen var det bra. Kände ju att jag hade gjort mig illa, men jag hoppa runt och skutta utan problem. Sen vakna jag i morse och kunde verkligen inte stödja på foten. Jag hade så ont så jag fällde en tår i smyg, min fjant. Men så ont gjorde det!
Iaf. Vi begav oss sen till Lilla, där vi hittade våran kryssningsvakt som bjöd på tuggummi! haha. Där blev vi kvar till stängningsdags, trevligt! Hängde kvar med emelie hela natten, och det var kulkul. Jag tycker dock att våran dricka försvann jävligt fort, emelie! haha! Hittade mig en liten trevlig prick också, hihi! Efter att ha gått runt ganska länge i kylan, hamnade vi att sova hos stefan. Klockan var väl typ tre, då. Tack för det, förresten, S!
Vakna vid elva imorse. Eller rättare sagt, blev väckt. Emelie hade då redan dragit hem :/
vid tolv hämtade mamma och benny mig, och jag åkte med upp till willys. Ville följa med in, flr ville ha chips, men med tanke på min fot var det bara att glömma. Så jag bad min snälla mamma köpa det. Och det gjorde hon. Sen åkte vi hem. Och så smidig man är, tjongar jag i foten i bildörren när jag ska kravla mig ut. Typiskt mig! Jag skriker högt och mamma tror jag håller på att dö :) haha. Haltade in och slänge mig i sängen ^^ där låg jag typ fram till fem.
Då fick jag panik, hoppade in i duschen och gjorde mig snabbt i odrning, för sen fick jag besök av snygghanna, victor och macke :) Har ju missat tre veckors avsnitt av riverside, så det kika vi på :) Sen åkte dom hem, och emma kom ist. Vi kikade på det sista avsnittet av riverside, och sen blev det datan, igen. Hon hade med sig sin, så vi sitter vid varsin. Det känns inte särskilt socialt direkt, men vafan. Finns ju inget att göra :) Skulle velat åka in till stan, men vill inte skada foten ännu mer, så jag har den lindad, så får stå ut med lite lugn, haha.

Jag håller på och jobbar på ett inlägg om kryssningsdagarna och dagarna efteråt. Det tar lite tid, för det blir ganska långt. Har tänkt lägga upp bilderna också, men det tar lite tid som sagt. Men när det är klart kommer det upp här :)
Finner inte så många fler ord att skriva. Ska nörda lite till, tjocka lite chips och cola och prata med mion stackars sjukling.

Ha deeet.
Puss!


Rebecca Jakobsson /.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0