If you got hope, you can go far.

Jag trodde aldrig att jag skulle känna såhär för dig, seriöst. Det har alltid varit som det har varit mellan oss, och jag trodde att det skulle fortsätta så. Men så hände ngt, i måndags. Och jag föll pladask. Jag har en känsla i magen som kommer tillbaka varje gång jag är med dig, och jag har aldrig känt den förut. Jag kan inte placera den heller, jag vet bara att det känns förbannat bra. Det kanske är fel av mig att sitta och slänga ur mig allt det här, men jag vet vad du känner också. Jag känner till hela situtationen, och hoppas på den bästa lösningen. Men det är inte riktigt upp till mig. Jag kan bara vänta och se, och hoppas på det bästa. Så får vi väl se vart det leder.

Ja jag vet, här kommer jag med mina superpositiva och glada inlägg, men det är så det är ibland!
Känner att jag måste skriva av mig lite saker och ting ibland, och då blir det såna roliga inlägg.

Ska sova nu.
God natt.

Rebecca Jakobsson /.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0