Tja.

Ojoj, nu är det länge sen jag skrev. Igen. Jag har lagt ner det där med att försöka uppdatera ofta.
Nu har det det iaf varit långledigt från skolan. Torsdag - söndag. I onsdags åkte jag ut till bettna för att hälsa på mina små kusiner, som för övrigt inte är så små längre, och michelina. Det var skojsigt!
Sen på torsdagen kom ewis och isa på besök. och med sig hade dom en väldigt trevlig överraskning. dom hade fått med sig simon och jät förstår ni. Då blev jag glad! :)
På kvällen sov jag hos ewis, och där var det mkt underhållning vill jag lova, haha. En hel del brottning och överfall. haha.
Och igår var det äntligen dags för ewis och isas 18års fest! Och tjena vad röj det blev! klockan elva i går morse, åkte vi dit, skabbiga som vi var, och ställde iordning lite. Och sen bar det hem och göra sig iordning. Sen åkte vi tillbaka till halv sex, då det också hade börjat regna så härligt. not! Och då fixade vi stereo och dom supersize högtalare ted hade med sig :) woosh, vilket ljud!
Vid halv sju var vi klara så vi börja parta lite redan då ^^ Sen vid halv åtta kom det första folket, och sen kom det fler och fler. Och mycket folk, det blev det minsann!
träffade på elin och jossan också! :D det var skoj!
Det var en riktigt rolig fest, ska ni veta. Trots dess små dispyter mot slutet. Men det löste sig :)
Sen vid ett släntrade jag hem till mormor för att sooooova.

Idag vaknade ett flertal gånger, men vid ett bestämde jag mig för att inte sova längre. Men oosh, det var inget skönt uppvaknande inte. Det blev nog lite mkt igår, och det fick jag sota för idag. Så jag har kämpat med bakfyllan mest hela dagen, och ätit som en häst.

Och på måndag är det skola igen. Men jag har räknat, och det är bara femton dagar kvar i skolan till sommarlooov!
Och på måndag hoppas jag även på att få reda på mitt betyg på nationella i matte. Jag hoppas verkligen att jag klarat det, för då slipper jag göra allt skit jag har kvar i boken! haha.

Nehe, om man kanske skulle ta och slita sig från burken, och vara lite social mot lovisa kanske :)
Ajuste, nu ser jag fram emot resan till liseberg också. Jonte har nämligen sagt att han ska ta med mig dit, hihi!


TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0