Tisdag.

Sitter i skolan och har ganska tråkigt, faktiskt. Börjar inte förrän tjugo i tio, suck. Men för att fördriva tiden på ett så roligt sätt som möjligt, fick jag lov att skriva in mitt musikarbete på datorn. Jag vet, det är inte så skoj, men det var det roligaste jag kunde komma på just nu.
Jag tror att jag håller på att äta ihjäl mig, också. Jag äter hela tiden, men jag blir aldrig mätt! ^^ Hm, skumt det där.
Känner att jag tänker strunta i att ens försöka klara psykologin nu, också. Jag orkar fan inte. Den tar alldeles för mycket tid och ork, och man får ju aldrig förklarat för en vad hon vill ha ut av frågorna heller. Så då är det ju inte så lätt att skriva det hon förväntar sig! Men jag kom på en skitsmart lösning på det där, för jag måste ju ha dom där femtio poängen, annars vet jag inte om jag får ngt slutbetyg. Men så tänkte jag att jag kan ju läsa den där keramik-kursen i trean då. Vi har ju läst lite nu också, så jag kan grunderna, och jag tyckte att det var väldigt roligt. Så jag var nere och pratade med Solwig igår, men hon sa att rektorerna tydligen tänker lägga ner den kursen. Så vi får väl se hur det blir.

Nationella i matte imorgon också, då. Det känns ju inte så jättehärligt, direkt. Men jag hoppas att jag klarar det, så jag slipper göra resten i boken.

Efter skolan blir det tydligen att träffa Aline också. Det blir ju trevligt, men det var inte riktigt det jag hade planerat idag ^^ Men men, jag får väl få tiden att räcka till ändå. Jag får se till att bli klar med musikprojektet nu så jag slipper det när jag kommer hem, helt enkelt.
Så jag kanske skulle ta och anstränga mig lite med den nu, haha.


TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0