svennebanansvennebanansvennebanan.

Det är en egentligen ganska så dålig låt som har satt sig fast i mitt huvud. hurra! Jag hinner inte riktigt med all uppdatering här som jag borde. Får väl försöka sammanfatta det viktiga som hänt, höhö. Men som vanligt så händer det inte så mycket här, haha. Snart är det sommarlov iaf! Men det är ändå ganska mycket som ska bli klart innan slutar. Så det är ganska stressigt.
Men idag har jag iaf varit riktigt duktig och storstädat min hylla i badrummet! Det är inte alltför ofta det sker, haha. Fyllde en hel plastkasse med skit som slängdes. bra gjort becca!  (försöker komma ihåg det där isa sa, om att berömma sig själv ^^ )
Men nu ska jag måla färdigt naglarna och äta. Är superhungrig.


TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0