verkligen inte min grej!

Herregud asså. Nu är jag verkligen besviken på mig själv.
Klarar ju fan inte ens av helg grejen!
Men nu fanimej ska jag ta tag i det här. Går inte att bara sitta här och beklaga sig och inte göra något åt det.
Det funkar inte så liksom. Så nu ska jag tvinga mig själv.
På torsdag ska jag och simma med Isa också :) Det ska bli skoj det!




EmelieSofiaOlsson
Jag vet att du faktiskt mår ganska dåligt just nu. Även om du inte visar det särskilt mycket.
Och jag förstår dig, det gör jag.
Och jag är väldigt ledsen för din skull att det har blivit som det har blivit.
Jag vet också att jag aldrig kommer kunna ersätta Amanda,
men jag vill att du ska veta, att vad som än händer, så kommer jag finnas här för dig.
När du än behöver det. För alltid.
<3


Kommentarer
Postat av: emelie

<33333

2009-03-02 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0