Vår?

ja, man kan ju undra var den har tagit vägen egentligen. den var ju här ett tag, men den försvann lika kvickt. Ena dagen försvinner snön som har kommit, och solen skiner lite grann (: Men nästa dag kommer det lik förbannat snö igen.
idag har jag iaf köpt på mig ett par tygskor som jag så länge efterlängtat! =) Kanske våren fattar att det är dags att komma då, vad vet jag  ;)

Har faktiskt pluggat lite idag också (: Duktigt av mig, tycker jag. På en lördag och allt (: Så nu är jag nästan klar med utvecklingshäftet =)

Var nere i viken en sväng förut idag, hämtade jonte. Så har det blivit att tillbringa kvällen framför tv:n. Woho ;)
Var med sis ut på en promenad med hundarna förut med, och provade att gå in mina nya skor. funkade brabra :) lite kallt att ha dom nu bara, haha. Var skönt att komma ut och gå också :) Kändes skönt att röra på sig, och så var det ju så skönt ute :) Jag måste börja motionera, herregud. ^^  Funderar på att börja springa lite ute i bie ;D höhö. Sen i vår/sommar, blir det ju löpning med isa, och då är det bäst att konditionen är på topp, för då blir det hårdkörning minsann! ;D


SEEEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0