Tisdag 3/3

Så sitter man framför datorn och slöar. Igen.
Känns som att man kanske borde göra lite nytta ist för att bara sitta här.
Men sånt orkar man inte.

Hade redovisning av vandrarhemmet idag iaf. Så nu hade man det gjort också.
Bara det egna fantasivandrarhemmet som ska göras färdigt nu,
men det ska jag ta tag i idag.
Lite senare.

Inte så många dagar kvar till helgen nu, heller.
Och då far jag till sis.
Så jävla skönt. ´
Love you sis<3


Känner mig så hemsk mot dig, vännen. Jag ville aldrig såra dig.
Men det är bäst såhär.
I alla fall just nu.
Tills jag har koll på allt.
Men jag hoppas att vi kommer kunna fortsätta träffas, som vänner.
För du betyder mycktet för mig, som vän.
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0